გონებრივი იერიში
გონებრივი იერიში
1-2 ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
ინოვაციური იდეების
გენერირება
|
||||
ვერ გამოთქვამს მოსაზრებას და
უჭირს საკვლევი საკითხის იდენტიფიცირება
|
გამოთქვას
მოსაზრებას, მაგრამ არ არის ლაკონურად და ნათლად წარმოდგენილი, უჭირს საკითხთან
დაკავშირება
|
გამოთქვამს ერთ მოსაზრებას/იდეას, ლაკონურად და ნათლად წარმოდგენს, მაგრამ აკლია
ორიგინალობა
|
გამოთქვამ სხვადასხვა მოსაზრებას საკითხის ირგვლივ,
აყალიბებს ლაკონურად და ნათლად მაგრამ აკლია
ორიგინალობა
|
გამოთქვამ სხვადასხვა მოსაზრებას საკითხის ირგვლივ,
აყალიბებს ლაკონურად და ნათლად, არის ორიგინალური
|
გამოხშირვა/ გაცხრილვა
- დახარისხება/დაჯგუფება
|
||||
ვერ ამოიცნობს
იდეებს/ფაქტებს შორის მსგავსება-განსხვავებას, ვერ ახარისხებს არსებითი ნიშნის
მიხედვით, ვერ ახორციელებს არაადექვატური მოსაზრების გაცხრილვას, ვერ ასაბუთებს არგუმენტირებულად
|
ამოიცნობს
იდეებს/ფაქტებს შორის მსგავსება-განსხვავებას, ვერ ახარისხებს არსებითი ნიშნის
მიხედვით, ვერ ახორციელებს არაადექვატური მოსაზრების გაცხრილვას, ვერ ასაბუთებს არგუმენტირებულად
|
ამოიცნობს
იდეებს/ფაქტებს შორის მსგავსება-განსხვავებას, ახარისხებს არსებითი ნიშნის
მიხედვით, ვერ ახორციელებს არაადექვატური
მოსაზრების გაცხრილვას, ვერ ასაბუთებს არგუმენტირებულად
|
ამოიცნობს
იდეებს/ფაქტებს შორის მსგავსება-განსხვავებას, ახარისხებს არსებითი ნიშნის
მიხედვით, ახორციელებს არაადექვატური მოსაზრების გაცხრილვას,ვერ ასაბუთებს არგუმენტირებულად
|
ამოიცნობს
იდეებს/ფაქტებს შორის მსგავსება-განსხვავებას, ახარისხებს არსებითი ნიშნის
მიხედვით, ახორციელებს არაადექვატური მოსაზრების გაცხრილვას, ასაბუთებს არგუმენტირებულად
|
ორგანიზება/ წესების დაცვა
|
||||
პატივს არ სცემს სხვის მოსაზრებას, არ იცავს დროის ლიმიტს, არ არის აქტიური მსმენელი,
არ არის ასერტული.
|
პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას, არ იცავს დროის ლიმიტს, არ არის აქტიური მსმენელი,
არ არის ასერტული.
|
პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას, იცავს დროის ლიმიტს,
არ არის აქტიური მსმენელი, არ არის ასერტული.
|
პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას, იცავს დროის ლიმიტს,
არის აქტიური მსმენელი, არ არის ასერტული.
|
პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას, იცავს დროის ლიმიტს,
არის აქტიური მსმენელი, არის ასერტული.
|
ჯიგსოუს მეთოდის შეფასება
1-2 ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
|
მსჯელობა
|
|||||
ვერ მსჯელობს, ვერ ახერხებს პრობლემაის
გააზრებას.
|
მსჯელობს, მაგრმ არადამაჯერებლად,
ვერ ასაბუთებს არგუმენტებითა და მაგალითებით.
ვერ ახერხებს პრობლემის
გააზრებას.
|
მსჯელობა დამაჯარებელია,
მაგრამ ვერ მოჰყავს შესაბამისი არგუმენტები და მაგალითები. პრობლემა ნაწილობრივ აქვს გააზრებული.
|
მსჯელობა დამაჯარებელია,
მოჰყავს მაგალითები მაგრამ უჭირს არგუმენტირება. მაგრამ ვერ მოჰყავს მაგალითები.
პრობლემა ნაწილობრივაა გააზრებული.
|
მსჯელობა დამაჯარებელია, დასაბუთებულია არგუმენტებითა და მაგალითებით.
პრობლემა ღრმად და საფუძვლიანადაა გააზრებული.
|
|
ეფექტური კომუნიკაცია
ჯგუფებში
|
|||||
მოსაუბრეებთან
არ ამყარებს თვალით კონტაქტს , დისკუსიაში
არ არის ჩართული. არ იცავს წესებს , თანამონაწილეებთან
ვერ თანამშრომლობს, არ არის აქტიური მსმენელი.
|
მოსაუბრეებთან ამყარებს თვალით კონტაქტს, დისკუსიაში აქტიურად
არ არის ჩართული. ვერ იცავს დროის ლიმიტს, არ იცავს წესებს , პატივს არ სცემს
სხვის მოსაზრებას, თანამონაწილეებთან ეფექტურად ვერ თანამშრომლობს, არ არის აქტიური მსმენელი.
|
მოსაუბრეებთან
ამყარებს თვალით კონტაქტს , დისკუსიაში აქტიურად არის ჩართული. არ იცავს დროის ლიმიტს, არ იცავს წესებს , პატივს
სცემს სხვის მოსაზრებას, თანამონაწილეებთან ეფექტურად ვერ თანამშრომლობს, არ არის აქტიური
მსმენელი.
|
მოსაუბრეებთან
ამყარებს თვალით კონტაქტს , დისკუსიაში აქტიურად არის ჩართული. იცავს დროის ლიმიტს, იცავს
წესებს , პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას,
თანამონაწილეებთან ეფექტურად ვერ
თანამშრომლობს, არ არის აქტიური მსმენელი.
|
მოსაუბრეებთან
ამყარებს თვალით კონტაქტს , დისკუსიაში აქტიურად არის ჩართული. იცავს დროის ლიმიტს, იცავს
წესებს , პატივს სცემს სხვის მოსაზრებას,
თანამონაწილეებთან ეფექტურად თანამშრომლობს,
არის აქტიური მსმენელი.
|
|
ნაშრომის ორგანიზება
|
|||||
ნაშრომი არ
არის ორგანიზებული, მონაკვეთებს
შორის დაცული არ არის ლოგიკური კავშირები. აზრი ენობრივად გაუმართავია
(ლექსიკურად), ნაშრომიარ არის წარმოდგენილია სქემის, ცხრილის, გრაფიკის/დიაგრამის
და ა.შ. სახით
|
ნაშრომი ორგანიზებულია, მაგრამ მონაკვეთებს შორის დაცული არ არის ლოგიკური კავშირები. ნაშრომში აზრი ენობრივად (ლექსიკურად) არ
არის ზუსტად და მკაფიოდაა გამოხატული, ნაშრომი წარმოდგენილია არ
არის სქემის, ცხრილის, გრაფიკის/დიაგრამის და ა.შ. სახით
|
ნაშრომი ორგანიზებულია და მონაკვეთებს შორის დაცულია ლოგიკური კავშირები. ნაშრომში აზრი ენობრივად (ლექსიკურად) ზუსტად და მკაფიოდა არ არის გამოხატული, ნაშრომი წარმოდგენილი არ
არის სქემის, ცხრილის, გრაფიკის/დიაგრამის და ა.შ. სახით
|
ნაშრომი ორგანიზებულია და მონაკვეთებს შორის დაცულია ლოგიკური კავშირები. ნაშრომში აზრი ენობრივად (ლექსიკურად) ზუსტად და მკაფიოდაა გამოხატული, ნაშრომი წარმოდგენილი არ
არის სქემის, ცხრილის, გრაფიკის/დიაგრამის და ა.შ. სახით
|
ნაშრომი ორგანიზებულია და მონაკვეთებს შორის დაცულია ლოგიკური კავშირები. ნაშრომში აზრი ენობრივად (ლექსიკურად) ზუსტად და მკაფიოდაა
გამოხატული, ნაშრომი წარმოდგენილია სქემის,
ცხრილის, გრაფიკის/დიაგრამის და ა.შ. სახით.
|
|
პრეზენტაცია
1-2 ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
|
საკითხის წარდგენა/პრობლემის იდენტიფიცირება
|
|||||
საკითხი არაადექვატურად არის წარმოდგენილი.
პრობლემა არ არის იდენტიფიცირებული.
ვერ პასუხობს
დსმულ კითხვებს.
|
საკითხი ზედაპირულად არის წარმოდგენილი . პრობლემა არ არის იდენტიფიცირებულია. ჩამოყალიბებულია თეზისები
არ შეესაბამება საკითხს. ვერ პასუხობს დასმულ შეკითხვებს
|
საკითხი ნაწილობრივ არის წარმოდგენილი . ჩამოყალიბებულია
თეზისებად, თუმცა არასრულყოფილად.
პრობლემა არ არის იდენტიფიცირებულია.
პასუბს კითხვებს
არადამაჯერებლად.
|
საკითხი
ამომწურავად არის წარმოდგენილი . პრობლემანაწილობრივ
არის იდენტიფიცირებული. ჩამოყალიბებულია თეზისებად.
პასუხობს კითხვებს დამაჯერებლად და უმეტესად ადექვატურად.
|
საკითხი ამომწურავად არის წარმოდგენილი . პრობლემა იდენტიფიცირებულია. ჩამოყალიბებულია
თეზისებად.
საინტერესო და ორიგინალურია. დამაჯერებლად და ადექვატურად პასუხობს დასმულ კითხვებს.
|
|
ნაშრომის
ორგანიზება
|
|||||
ნაშრომი არ არის
სტრუქტურირებული, არ არის დამყარებული ლოგიკური კავშირები, თეორიულ მასალა არ არის
დ გამყარებულია შესატყვისი მაგალითებით.
|
ნაშრომი არ არის სტრუქტურირებულია, არ არის დამყარებული
ლოგიკური კავშირები, ეფუძნება თეორიულ მასალას არ არის გამყარებულია
შესატყვისი მაგალითებით.
|
ნაშრომი ნაწილობრივ
სტრუქტურირებულია, დამყარებულია ლოგიკური კავშირები, დასკვნითი ნაწილი არ არის შემაჯამებელი,
ნაწილობრივ ეფუძნება თეორიულ მასალას და მცირედაა გამყარებული შესატყვისი მაგალითებით.
|
ნაშრომი სტრუქტურირებულია,
დამყარებულია ლოგიკური კავშირები, დასკვნითი ნაწილი შემაჯამებელია, ეფუძნება თეორიულ
მასალას და მცირედაა გამყარებულია შესატყვისი მაგალითებით.
|
ნაშრომი
სტრუქტურირებულია, დამყარებულია ლოგიკური კავშირები, დასკვნითი ნაწილი შემაჯამებელია,
ეფუძნება თეორიულ მასალას და გამყარებულია შესატყვისი მაგალითებით.
|
|
კომუნიკაცია
|
|||||
საუბარი არ არის გამართული, აზრი არ არის ნათლად და მკაფიოდაა ჩამოყალიბებული
,
მეტყველების ტემპი
შეუსაბამოა, ვერ იყენებს ადექვატურად სხეულის ენას, ჟესტებს ,
აუდიტორიასთან ვერ
ამყარებს თვალით კონტაქტს, ვერ იცავს
დროის ლიმიტს.
|
საუბარი არ არის გამართული, აზრი არ არის ნათლად და მკაფიოდაა ჩამოყალიბებული
,
მეტყველების ტემპი
შესაბამისია, თუმცა ვერ იყენებს ადექვატურად სხეულის ენას, ჟესტებს ,
ცდილობს აუდიტორიასთან დაამყაროს თვალით კონტაქტი, იცავს
დროის ლიმიტს.
|
საუბარი უმეტესად გამართულია, აზრი ნათლად და მკაფიოდ ნაწილობრივაა ჩამოყალიბებული
,
მეტყველების ტემპი
შესაბამისია, უმეტესად ეფექტურად იყენებს სხეულის ენას, ჟესტებს,
აუდიტორიასთან ამყარებს თვალით კონტაქტს, იცავს
დროის ლიმიტს.
|
საუბარი გამართულია, აზრი ნათლად და მკაფიოდ ნაწილობრივაა ჩამოყალიბებული
,
მეტყველების ტემპი
შესაბამისია, უმეტესად ეფექტურად იყენებს სხეულის ენას, ჟესტებს,
აუდიტორიასთან ამყარებს თვალით კონტაქტს, იცავს
დროის ლიმიტს.
|
საუბარი გამართულია, აზრი ნათლად და მკაფიოდაა ჩამოყალიბებული , მეტყველების ტემპი შესაბამისია, ეფექტურად იყენებს
ჟესტიკულაციას,
აუდიტორიასთან ამყარებს თვალით კონტაქტს, იცავს
დროის ლიმიტს.
|
|
თვალსაჩინოება
|
|||||
არ არის გამოყენებულია
თემის შესაბამისი ტექსტური და გრაფიკული (სქემა, დიაგრამა, ცხრილი, გრაფიკი, ნახატი,
ფოტო) თვალსაჩინო მასალა
|
გამოყენებულია თემის შესაბამისი მხოლოდ ტექსტური მასალა. თვალსაჩინოება
ნაკლებად აღქმადია
|
გამოყენებულია თემის
შესაბამისი ტექსტური და მწირი გრაფიკული
(სქემა, დიაგრამა, ცხრილი, გრაფიკი, ნახატი, ფოტო)მასლა, თვალსაჩინოება ნაკლებად
აღქმადია
|
გამოყენებულია
თემის შესაბამისი ტექსტური და გრაფიკული (სქემა, დიაგრამა, ცხრილი, გრაფიკი, ნახატი,
ფოტო) მასალა, თუმცა გადატვირტულია და თვალსაჩინოება , ნაკლებად აღქმადია
|
გამოყენებულია
თემის შესაბამისი ტექსტური და გრაფიკული (სქემა, დიაგრამა, ცხრილი, გრაფიკი, ნახატი,
ფოტო) თვალსაჩინოება , ადვილიდ აღქმადია
|
|
ინტერვიუ
სამი ნაბიჯი
1-2 ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
ინტერვიუერი
|
||||
კითხვები გარკვევით არ არის დასმული;
. კითხვაში ჩანს ინტერვიუერის პოზიცია;
. კითხვები თემატურად და მნიშვნელოვნების მიხედვით არ არის დაჯგუფებული .
.
ინტერვიუ დაიწყო დახურული კითხვებით,
|
კითხვები გარკვევით არის დასმული;
. კითხვაში ნაწილობრივ იგრძნობა ინტერვიუერის პოზიცია;
. კითხვები თემატურად და მნიშვნელოვნების მიხედვითაარ არის დაჯგუფებული .
. ინტერვიუ დაიწყო დახურული კითხვებით,
|
კითხვები გარკვევით არის დასმული;
. კითხვაში არ ჩანს
ინტერვიუერის პოზიცია;
. კითხვები თემატურად და მნიშვნელოვნების მიხედვით არ არის დაჯგუფებული .
.
ინტერვიუ დაიწყო დახურული კითხვებით,
|
კითხვები გარკვევით არის დასმული;
. კითხვაში არ ჩანს
ინტერვიუერის პოზიცია;
. კითხვები თემატურად არის დაჯგუფებული , თუმცა არ არის მნიშვნელოვნების მიხედვით დაწყობილი
.
ინტერვიუ დაიწყო ღია კითხვებით,
|
. კითხვები გარკვევით
არის დასმული;
. კითხვაში არ ჩანს
ინტერვიუერის პოზიცია;
. კითხვები თემატურად და მნიშვნელოვნების მიხედვითაა დაჯგუფებული .
. ინტერვიუ დაიწყო ღია
კითხვებით,
|
აქტიური
მსმენელი
|
||||
აწყვეტინებს რესპონდენტს აზრს;
არ აძლევს მას
პაუზის საშუალებას,
. არ ისმენს რესპონდენტის
ყველა აზრს; არ აკეთებს რეფრაზირებას
რესპონდენტის ნათქვამს არ აზუსტებს;
, ზედმეტად გამოხატავს დადებით ემოციებს
|
ზოგჯერ აწყვეტინებს რესპონდენტს აზრს;
არ აძლევს მას
პაუზის საშუალებას
. ზოგჯერ აკეთებს
რეფრაზირებას ; რესპონდენტს
ნათქვამს ზოგჯერ აზუსტებს;
,
ზედმეტად გამოხატავს დადებით ემოციებს
|
არ აწყვეტინებს რესპონდენტს აზრს;
აძლევს მას პაუზის საშუალებას,
. უჭირს მშვიდად მოისმინოს რესპონდენტის ყველა
აზრს, ისეთიც კი, რომელსაც არ
ეთანხმება;
. ზოგჯერ აკეთებს რეფრაზირებას რესპონდენტს ნათქვამს
ზოგჯერ აზუსტებს;
ზედმეტად გამოხატავს დადებით ემოციებს
|
არ აწყვეტინებს რესპონდენტს აზრს;
აძლევს მას პაუზის საშუალებას, რადგან ეს ფიქრის
ბუნებრივი ფაზაა;
. მშვიდად ისმენს რესპონდენტის
ყველა აზრს, ისეთსაც კი, რომელსაც არ ეთანხმება;
. ზოგჯერ აკეთებს
რეფრაზირებას რესპონდენტს ნათქვამს ზოგჯერ აზუსტებს;
, თავს არიდებს ზედმეტად დადებითი
ემოციების გამოხატვას.
|
არ აწყვეტინებს რესპონდენტს აზრს;
აძლევს მას პაუზის საშუალებას, რადგან ეს ფიქრის
ბუნებრივი ფაზაა;
. მშვიდად ისმენს რესპონდენტის
ყველა აზრს, ისეთსაც კი, რომელსაც არ ეთანხმება;
. აკეთებს რეფრაზირებას (რესპონდენტის პასუხებიდან მნიშვნელოვანი
დეტალი რომ არ გამორჩეს, სასურველია, გაიმეოროს მოპასუხის აზრი, რათა
გადაამოწმოს, როგორ გაიგო იგი;)
რესპონდენტს ნათქვამს აზუსტებს;
, თავს არიდებს ზედმეტად დადებითი
ემოციების გამოხატვას.
|
დამკვირვებელი
|
||||
ვერ გამოკვეთს ამოცანებს, გამოყოფს დაკვირვების ობიექტებს
ვერ შეიმუშავაებს დაკვირვების სქემებს;
უჭირსდაკვირვების შედეგების დააფიქსირებადა
მიღებული შედეგების
დამუშავება.
|
გამოკვეთა ამოცანები, გამოყო დაკვირვების ობიექტები,თუმცა უჭირსდაკვირვების სქემების
შეიმუშავაება,;
დაკვირვების შედეგები დააფიქსირება და
მიღებულ შედეგები დაამუშავება.
|
გამოკვეთა ამოცანები, გამოყო დაკვირვების ობიექტები
შეიმუშავა დაკვირვების სქემები;
უჭირსდაკვირვების შედეგები ს დააფიქსირებადა მიღებული
შედეგების დაამუშავება.
|
გამოკვეთა ამოცანები, გამოყო დაკვირვების ობიექტები
შეიმუშავა დაკვირვების სქემები;
დაკვირვების შედეგები დააფიქსირა; მაგრამ უჭირს
მიღებულ შედეგები დაამუშავება.
|
გამოკვეთა ამოცანები, გამოყო დაკვირვების ობიექტები
შეიმუშავა დაკვირვების სქემები;
დაკვირვების შედეგები დააფიქსირა;
მიღებულ შედეგები დაამუშავა.
|
დისკუსია
#
|
კრიტერიუმი
|
ქულა
|
1
|
საკითხის
ცოდნა
|
1
|
2
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
1
|
3
|
მოსაზრების
ორიგინალობა
|
1
|
4
|
მეტყველების
გამართულობა, ლოგიკურობა
|
1
|
5
|
სხვების
მოსმენის უნარი
|
1
|
6
|
მოსაუბრეებთან
თვალით კონტაქტი
|
1
|
7
|
დისკუსიაში
ჩართულობა
|
1
|
8
|
თანამონაწილეებთან
თანამშრომლობა
|
1
|
9
|
დროის
ლიმიტის დაცვა
|
1
|
10
|
დისკუსიის
წესების დაცვა
|
1
|
ქულების
ჯამი
|
10
|
Комментарии
Отправить комментарий